29 Maj♥

2010-05-29 / 14:24:46

Hej allihopa!

Jag har ju inte uppdaterat igår eftersom jag skulle skriva ett inlägg men så kom Michelle och snodde min data och gick in på sin blogg och hann skriva ett inlägg,och sen när det var kanske 5 minuer kvar tills vi skulle sluta så fick jag datorn!?  Japp, men jag kan ju berätta vad jag gjorde igår!

Först var jag som sagt i skolan och sen tog jag bussen hem och packade ner bikini,handduk och lite sådant eftersom jag och min klass skulle ju åka till badhuset. Sen så samlades vi och åkte dit. Det var kul och skojjigt hehe. Det var bäst i bubbelpoolen såklart! Sen efter vi hade badat så fick vi äta på en pizzeria. Vi väntade ganska så länge på att dom skulle bli klara..,eller gjorde vi det? Det kanske bara kändes så eftersom vi var så hungriga!
 Jag beställde en pizza som hette ''Italia'' och den var mumsig med kebabsås :D

Just nu sitter jag här och (som vanligt nu förtiden) kollar på Top Model! Jag gillar det! Fast ett minus finns! Att på dom äldre avsnitten från typ 2003 har dom så fula kläder! Lixom 90 talet... Grose!

Japp det var väll allt jag ville säga just nu... Byebye

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: