27 Maj

2010-05-27 / 17:37:47

Hej på er!

Idag kanske jag inte vara jätteaktiv eftersom vi får besök;). Eller a, Monika kommer hem och hälsar på! Japp... Nu ska jag se på top model cycle 2 alltså Serie 2 kan man säga. Tänk jag har nu kollat på 1:an och ska se på alla till den nyaste fast den såg jag för en halv månad sen... Haha.
  Nu ska jag visa en liten lista vad som har hänt/händer nu i slutet av Maj! 


27/5 - (idag) haft måbra dag och haft Styling & makeup,Film och Scrapbooking.

28/5 - Ska efter skolan med hela klassen på en liten badresa till Vbg= Vänersborg och sen efter ska vi äta Pizza!

29/5 - Eurovision song contest! Nice:D

30/5 - Morsdag! (jag ska köpa en blommbukett till mamma, hoppas hon blir glad)

31/5 - Då kommer det brev om dom nya klasserna, SO EXCITED!

Japp, notera att visa saker inte är så spännande men endå kul att skriva till:).

Ska fixa en hemlig sak nu så det kommer troligtvis ett inlägg klockan 7:D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: