16 Maj - Tiden går fort.

2010-05-16 / 14:34:13

Godmorgon allihopa!

Hur mår ni? Jag mår bara bra, det var inte så längesen jag vaknade och klockan är 2! haha, det var längesen jag sov så länge. På sistonde har jag förlorat läsare, men det är nog bara för att jag inte har uppdaterat så mycket på sistonde. Men jag har inte haft någon lust så, och man ska ju inte känna sig tvingad att blogga för att hålla kvar läsare lixom.

Tänk att det redan är 16 Maj? 8 dagar sen fyllde jag år och snart kommer det gå så fort att det snart är Juni och sen den 11 Juni är det skolavslutning och äntligen sommarlov!
 Japp,just nu sitter jag här och lyssnar på en cdbok (4 boken av twilight alltså ''så länge vi båda andas''.) Jag vet inte varför jag är så besatt av Twilight? Haha fast det kommer jag alltid att vara. Läst första boken 2 ggr, läst andra boken 2 ggr, läst tredje boken 2 ggr, läst fjärde boken 2 ggr, lyssnat på första,andra,tredje och just nu fjärde cdboken, kollat på Twilight filmen runt, hm.. 100 ggr? Det är sant! Kollat på New moon 5 ggr, och så ska jag se Eclipse på bio den 30 Juni Med min vän Andréa. Jag är nog bestatt tror jag;)

Men snart, (som jag lovat mig själv, att städa mitt rum idag då, det måste jag verkligen göra).

Och ni vet ju att imorgon är det måndag och på kvällen imorgon ska jag sova över hos Linda, och jag ska vara hos henne fram till torsdag hehe. Så det ska ju bli kul!

Det var nog allt jag ville säga just nu, byebye hörs sen! Puss

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: