13 Maj

2010-05-13 / 12:53:06
Hej allesammans!

För några timmar sedan vaknade jag av att några av valparna skällde. Trevlig väckning. Sen så åt ja frukost och gick ut med pappa och några av hundarna.

Och vet ni vad? Jag är sjuk! eller försyld då, och jag vet nog varför. För att formodligen var fönstret halvöppet hela natten.. Eller var det öppet? Nä.. nu kom ja på att jag nyss öppnade det för att få lite frisk luft. Aja det kanske var något annat då hehe. 
 En vän till mig är i Danmark just nu, men hon skulle bara vara där idag så det är bra:D Ända till måndag har jag ett mini-lov som ja sa igår, och på tisdag-torsag ska jag praoa på Ica med Linda och därför så ska jag sova över hos henne två nätter. Det kommer bli ganska mycket videosar och uppdatering då för jag vill visa er hur kul vi har när vi praoar på Ica... Skämt åsido..

 Men vet ni vad jag gör just nu? Jag kollar igenon en massa mejl på min e-post (jag har nästan inte varit inne på 2 månader!) Kollat kanske 5 gånger snabbt under dom 2 månaderna. Och nu har jag mer än 400 meddelanden! Ni kanske inte tycker att det är mycket men det är det för mig... Och en masa erbjudanden jag har missat. Aja sånt är livet ibland^^.
 
Det här är inget kul inlägg, men jag tänkte säga att jag har gjort en design till min blogg! Den blev inte så bra men den får duga än så länge. Sen när jag ska sätta i gång med allt kommer min blogg att se konstig ut men det får ni hålla ut med!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: