1 Maj!!!

2010-05-01 / 13:56:35

Hej allesammans!:D

Idag är det första maj och jag är glad för det eftersom jag fyller om några dagar:D Igår var det valborg och jag hade det ganska kul... En video på när jag filma raketerna kommer lite senare.

Just nu ska jag hjälpa min syster Monika att göra tacos. Det är min favoriträtt! + Några bilder på tacosen kommer sen också.
 Min design ska jag börja på idag så den kommer vara klar om några dagar. Och eftersom det är en ny månad idag så har jag gjort en liten lista på vad jag ska göra/bli bättre på från och med idag. Här kommer några punkter:

  • Att börja blogga minst 2-3 gånger per dag.
  • Att gå ut med min valp oftare varje dag.
  • Att äntligen börja träna och motionera och inte äta mycket godis.
  • Och den sista punkten, att börja spara pengar till en hemlig sak!

    Men nu ska jag hjälpa till med tacosen då..:D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: