ska sova...

2010-03-14 / 00:29:02

Godkväll:)

Jag ska snart sova men först tänkte jag säga/skriva vad jag har gjort idag, på ett ungefär: Vart på mammas jobb och kollat lite, varit på fotbollsmatch, ätit pizza, lite data och sånt och sen blev det melodifestivalen och lite godis. Anna Bergendahl vann med låten this is my life, jag tyckte att låten var väldigt bra men den kommer nog definitivt inte komma på en bra plats i Esc. Eric Saade kom 2:a men låten var inte alls bra tyckte jag, ''Manboy manboy you can call me manboy''... och blablabla..  Och på 3:e plats kom Salem Al Fakir, första gången jag hörde han tyckte jag inte alls om den låten, men nu i finalen var den inte så tokig, och den skulle garanterat kommit långt i Esc, och den var lite annorlunda... Men som sagt det var ju alla röster som avgjorde allt.

Iaf nu ska jag borsta tänderna och sova :D haha...

godnatt!

Kommentarer!
Postat av: michelle

tvärtom, salem kom 2:a och saade kom 3:a

och salem sög röv apa

Kommenterat - 2010-03-14 / 20:25:35  | URL - http://blabla
Postat av: Anonym

http://intheperfectworld.blogg.se/2010/march/vi-ar-med-och-tavlar-hos-sophia.html

Kommenterat - 2010-03-22 / 17:51:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: