Ska beställa en ny mobil:D

2010-03-03 / 19:38:32
Hej!

Först av allt, jag vill säga förlåt för att jag inte har uppdaterat men jag hade ingen lust just då.. Men jag lovar:D, att det ska bli ändring på det!

Men just nu så sitter jag förstås vid datorn och kollar på en massa saker. Jag vill ska beställa en ny mobil. Jag vet inte riktigt vilken men jag tror att det blir en Nokia 5230, den har pekskärm och lite sånt, den är nog hyfsat bra. Tänkte ju först på en iphone men tillslut så tänkte jag att den var lite för dyr och jag måste ha pengar till lite annat så ja, det blir en lite sämre sålänge.

Idag så var jag i skolan, vi gjorde inget specciellt så typ, lite matte, so/no, gympa och något mer...

Men nu ska jag visa bilden på Nokian iallafall:

Man får två extraskal till den oxå, ett rosa och ett blått:D Snajsigt.


Men nu ska jag kolla på vampire diaries. Hejdå<3
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: