gäsp.

2010-04-01 / 00:16:48

Hejsan allesammans!

idag har jag varit i skolan och jag hade Matematik,engelska, idrott, religon och ngt mer;) Vi har typ nyss börjat med religon men det är faktiskt inte så dumt tycker jag. (iaf bättre än historia) hehe... Men men, efter skolan gick jag till biblioteket och läste lite och sen kom mina föräldrar och hämtade mig och vi åkte till min syster monika och hämtade henne och åkte till torp. Vi var bara där en kort stund och så men jag köpte en ny puder och ett par rosa snygga leggins som jag precis provade och såg att det var typ strumpbyxor kan man säga xD. Och sen så köpte jag en ny hårsprey från got2b. Sen så åkte vi och åt pizza. Och efteråt så åkte vi till Monika igen och hon gav mig en Dipliner/eyeliner (som var ny eftersom hon inte använde den) och sen så köpte hon ett nagellack som jag oxå fick;D

Jaop, men nu är klockan kvart över 12 så jag ska nog sova nu haha...

Pusshej<3

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: