Ragnerud avklarat!

2010-06-09 / 16:41:59
Hejsan på er alla:)

Jag har nu kommit hem från ragnerud. Det var inte så specciellt kul men det är iallafall roligare än att jobba med en massa böcker istället:D Jag orienterade med Michelle. Vi fick 8 rätt! Och vi hade 9 kontroller men missade en. Jag är ganska bra på orientering tycker jag själv och jag pekade och sa tex: Nu ska vi gå dit till vänster och upp för den kullen och sen kommer det en liten grusväg! Hehe;).

Vet ni vad? Jag ska göra två delar av bloppisen! Eftersom jag måste göra några nya bilder på vissa, och jag har kamera men har inte usb-adaptern (man ska ha den till att föra över bilder) som pappa lånade när han skulle åka.Han är utomlands just nu men kommer snart hem. 
  Så idag visar jag upp ungefär hälften av kläderna. Det blir kjolar/shorts/jeans/byxor och nästa gång blir det tröjor/linnen/t-shirts.

Ska nu fylla min iPod med ny bra musik!
Kommentarer!
Postat av: michelle

och när kommer bloppisen upp idag ? xd

Kommenterat - 2010-06-09 / 20:24:24  | URL - http://meoks.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: