6 Juni - Lite info

2010-06-06 / 14:50:05
Hej på er!

Nu är jag äntligen hemma!:D

Som sagt var jag på hundutställning och det gick bra. Domaren gillade inte stora och starka huvud? Den här rasen ska faktiskt ha starka huvuden och ganska muskulin och stark kropp! Så ska en renrasig Amstaff se ut! Menmen.. Jag ska göra en kategori som kommmer att heta Utställningar'' eller något liknande och där kommer jag skriva om dom utställningar jag kommer att vara på det här året och framöver. Jag orkar inte skriva alla utställningar jag har varit dom åren före eller så för det orkar jag inte. Men det kommer oxå att vara bilder och info om mina hundar;). 

 Eftersom utställningen bara var i Vänersborg och det är bara 40-45 km härifrån så var det ju väldigt nära. Efter så åkte vi en snabbis till Överby som ligger i Vänersborg/Trollhättan och jag hade inte så mycket tid men jag hade lust att vipsa in på Gina Tricot och se om den t-shirten som jag ville vara fanns än. Eftersom den är en nyhet. Och den fanns! Dom la upp den igår eller i lördags och idag var det 3 stycken kvar av den! Och min storlek fanns så jag blev glad och köpte den:D Här kommer en bild på den:



Visst var den fin? Snygga färger oxå. Pastell!
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Varför copycatar du chickenbitch så f***** mkt ?

Och gud asså -.- hahaha säger jag bara.

Kommenterat - 2010-06-06 / 17:41:41
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: