Bambarabambam

2010-06-24 / 17:35:18
Hej på er!:)

Jag har inte uppdaterat alls på sista tiden och det har varit tråkiga inlägg oxå... Undra varför så många läser min blogg ändå.. Iallafall! Jag har lite nyheter! Eller en nyhet! Fast har jag redan berättat den? Får väl göra det igen;)

Jag ska på hundutställning till Danmark! Det är ju en världsutställning med över 19 000 anmälda hundar på en dag! (kommer vara låg uppdatering idag och imorgon)

 Bilder från den shoppingen skulle jag ju visa er för ca en vecka sen så nu kan jag visa dom! (jag var tvungen och radera lite bilder på vissa av sakerna eftersom jag inte hade plats kvar till lite andra bilder hehe) lite krångligt...

Jag visar er då hälften av det jag köpte kan man väl säga:



korta svarta shorts från Gina Tricot, 99:-



En t-shirt med tryck från.... Kommer inte ihåg *hihi* HAHA! Närå, från Carlings 199:-



Vit Kajalpenna ca 30:- Mascara ca 200:- och en flytande Eyeliner ca 100:-

Japp... Får väl ta kort på resten av sakerna ngn dag och visa er!



  Ps. Jag MÅSTE fixa en ny header snart, det behövs!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: