Nyheter!

2010-06-02 / 19:47:31

Nu är jag äntligen hemma!

Jag tog ju en lååång promenad och den var bra för både mig och hunden men det var så varmt! Iaf, idag har jag varit i skolan och grejjat lite och sen mötte vi våra nya klasser och några lärare/mentorer, sen så fick man bekanta sig med sin klass och vi gick en liten rundtur i högstadiet. Fast rundturen var inte så spännande eftersom vi på valboskolan har ju redan varit där flera gånger... Men men!

Och vet ni vad? förut när jag kom hem så satte jag mig (som alltid) vid datorn och kollade igenom en masssa bloggar... Och vet ni vad jag såg? ATT JAG HAR VUNNIT EN HELLO-KITTY T-SHIRT HOS www.kandylandy.se !!!
 Jag såg mitt bloggnamn uppskrivet på hennes blogg och blev överlycklig! Har ju aldrig vunnit något förut.

Japp, det jag oftast stör mig på (mig själv i det här fallet) att jag inte ofta lägger in bilder på bloggen! Och det är ju tråkigt! Jag förstår verkligen om tex någon annan än mig tycker det, för vad är en blogg utan bilder? Inte så rolig... Men jag ska börja fota mer nu till sommaren! Det lovar jag!

Sen två saker till! Den första är om bloggdesignen,min syster ska ju hjälpa mig med den och lite sånt, men hon jobbar och så,så vi får se när designen ändras! Men eftersom det är Juni nu så är det ju en sommardesign som gäller! Den kommer nog bli bra. 
  Den andra saken är om min bloppis, ifall någon undrar då, så ska jag ta kort på olika kläder imorrn och sätter in här på bloggen! Det kommer stå i vilket skick det är, vilken storlek och pris såklart då!

Det var allt jag ville säga just nu. Mamma har bakat bullar så nu ska jag tjuvsmaka på en.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: