tråkigt med rubriker

2010-06-19 / 17:35:15

Vet ni vad jag stör mig på? Bloggar som skriver så här om dom skriver ett inlägg:

(Exempel nu bara)
Hellusan;)

Hur mår ni? Jag mår
superduper bra idag.
jag orkar inte skriva... jaja..:O

idag har jag gjort de å de å de, men även
sprungit ute i våtmarkerna.
Visst låter de kul?
Ja:D

jag vill inte skriva mycket
text så jag gör så här istället.
Jag avslutar inte meningen på samma
rad utan jag vill att det ska se ut som mer
text så jag gör ju såhär... BORING

Jaja pusshej;D;DD


(Haha nu gjorde jag mitt egna exempel, jag tycker inte att det någon skriver är fel eller så utan jag tycker de är lite meningslöst att försöka göra så att det ser ut som mer text... Men alla gör ju som dom vill!)


Nä men nu över till något annat..

Jag sa att jag skulle stanna i Jönköping 3 dagar men det blev inte så pga vädret. Så imorgon trorjag att vi sover över en natt istället bara. 

  Vi åkte ut i ganska bra tid på morgonen, men sen när det var typ 500 meter till parkeringen (till hunduts) men det var jättemånga som skulle in på hundutställningen så det blev låååååånga led. Vi stod där typ 40 minuter. Och jag trodde redan att vi inte skulle hinna men vi parkerade tillslut, tog det viktigaste med oss och småsprang till entrén. Gubben (haha nej inte gubben men kontrolleraren) kollade ett specciellt intyg som man ska visa, och sa sen efteråt att tiderna har ändrats eftersom det är så många som står i långa led så vi ska börja om 30 minuter istället. Allt gick bra vi kom på 2:a plats den här gången. Hoppas det går bra imorgon och på måndag.

Har jag förresten sagt att jag ska till Danmark om typ en vecka? Jag tror det är den 25 eller något... Kul ska det bli som vanligt:) Och nu äre World dog show oxå. Det är en gång per år och det här året hålls det då i Danmark. Det kommer hundar från hela världen och då menar jag hela världen. Jag vill inte ens veta hur mycket hundar och folk det kommer att vara där.




 Här kommer en bild jag lånat av Minna. Det var Minnas mamma som tog bilden.Alla var inte berädda än hehe:P  Från vänster: Andrea, Alicia, Minna, jag och Michelle. (Om någon inte vill vara med på bild så suddar jag över den) Det är bara och säga till!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: