blablabla

2010-06-14 / 14:39:32

Hejsan.

Jag vet på sista tiden inte vad jag ska skriva om precis. Jag har inte mycket inspiration till det. Och inte heller mycket motivation. Nu när det är sommarlov så har jag inget att göra. Fast det är inte så konstigt. Jag är ju forfarande sjuk och mår dåligt. Vädret är uselt. Jag har lust att åka på semester,till något varmt land. Jag vill bli solbränd oxå hehe.

Jag har alltid velat åka till Italien eller Grekland men jag vet inte riktigt varför... Men det verkar vara väldigt fint och spännande kultur där. Någon gång kanske;)

  Jag vill ha en ny header! Och en ny design! Många av dom bloggarna jag läser har för inte så längesen bytt design! Nästan alla! Och jag har den här tråkiga designen... Och som många andra säger (och så tycker jag med) att vad är det för kul med att läsa en blogg som inte ser fin ut? Fast vissa kan ju ha en fin blogg men inte alls skriver något som är bra eller intressant? Men alla tycker olika. Fast oxå att ha en personlig design. Det har jag inte just nu men såklart så föredrar jag det.

Apråpå ny design. Jag har tjatat mycket om det på sista tiden. Jag kan göra en design själv. Den blir inte lika bra som någon som verkligen kan göra bra designer men det kanke duger. Mitt största problem är nog att ta foton, att ta ett bra foto på mig själv som ser någorlunda bra ut. Och det ska ju se lite proffesionellt ut.

Haha. Vad jag babblar på om typ ingenting intressant. Jag funderar på att radera det här jag skrivit och börja om och skriva ett roligt inlägg. Eller nej jag orkar inte radera och komma på nytt just nu.

 Jag måste fota mer och visa i bloggen! Det är så tråkigt när jag skriver en massa text (oftast) och inte lägger in en enda bild. USCH!!!

 Nä det här blev ett supertråkigt inlägg... Jag kanske börjar skriva ännu mer tråkig text så jag slutar innan jag börjar igen;)

Byebye

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: