Uddevalla

2010-06-04 / 22:44:15

Hallå!

Just nu är klockan runt 20 i 11 och jag är faktiskt ganska trött! Jag kan ju säga att jag inte skrev något inlägg idag eftersom jag var i uddevalla och skulle träffa Monika och hjälpa henne med att köpa en doppresent eftersom hon om några dagar ska på dop. Sen så var jag hos henne och käkade:D En väldigt trevlig dag.

Jag ville oxå säga att min t-shirt har kommit och den var jättefin! Finare än på bilden tillochmed! Tack så mycket Vira! Är så glad!:>

 Har inte så mycket mer att säga just nu så vi ses imorrn:) Godnatt

Kommentarer!
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Skrev i inlägget att den var från H&M.



:)

Kommenterat - 2010-06-05 / 01:03:45  | URL - http://tinkerbella.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: