Tvättkorgar... hehe..

2010-06-13 / 17:49:58
Goooookväll!

Jag är fortfarande sjuk, men mår lite bättre. Jag hatar vara sjuk! Specciellt när det är sommarlov! Fast det är ändå inget fint väder ute... Ni vet typiskt svenskt väder:( Mulet hela tiden. Och tex i polen, även fast det kanske regnar någon dag så är det 25+ !!! När det regnar! Och tänk det är varmare när det är sooool!

För inte så länge sen så ville jag ha det lite mysigt och la mig i ett annat rum och bäddade fint och la ett sånt mjukt fårskinn över. Datorn satte jag på och la mig ner. Och precis när jag skulle gå in på blogg.se och lite andra saker så stängs internet av? Hm... Jag visste inte varför men efter några minuter gick jag till mitt egna rum. Nu sitter jag fortfarande här och är lite besviken eftersom jag inte har mysigt i mitt rum just nu, och anledningen till det är att det är väldigt stökigt. Och anledningen till att det är så stökigt är att jag har en massa kläder och småsaker överallt. Jag fattar inte hur jag lyckas eftersom jag gör inte så mycket in mitt rum, men ändå blir det så överfullt med saker! När jag var liten var det leksaker som skräpade ner och nu är det kläder. Kanske ska jag fixa en stoooooor tvättkorg i mitt som jag kan slänga i alla kläder i? Typ en sån här:


fast den var inte så fin....


den här var inte heller så fin. Eller? Fast jag har typ ingen plats i mitt rum till den:( Jag får väll gå ner till tvättstugan då. Det är ju trots allt bara en våning ner... ;)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: