Tre dagars utställning

2010-06-18 / 22:43:00

Så nu är jag klar;) jag duschade... Iallafall, det jag tänkte säga var att jag ska på:


(Bilden blev lite missbildad eftersom jag gjorde fel kanter) men de gör inget:P

Jag kommer vara borta i Jönköping i 3 dagar förhoppningsvis. Jag och pappa, och Leader förstås, ska sova i ett stort tält som vi fixat på en campingplats i Jönköping då.

 Jag kommer även att skriva ett mini-inlägg varje dag från min pappas mobil för den har ett bra internet. Jag kommer ta en massa bilder, som jag visar på bloggen när jag kommer hem. Vilket nu påminner mig om att jag måste överföra bilderna från systemkameran till datorn.

Eftersom vi ska gå upp ganska tidigt så måste jag sova snart för att få några timmars sömn. Haha jag har inte ens packat! Smart jag är då. Idag ska jag bara fixa några saker, resten får jag göra på morgonen.

 Måste snabba mig nu. Så hörs imorgon!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: