Statistiken ligger högt uppe:D

2010-06-26 / 22:48:03
Hej på er alla fina bloggläsare:)

Jag har inte varit specciellt aktiv idag men jag har gjort saker både ute och inne så har inte haft så mycket tid över till att blogga.

 Jag, min syster,hennes kille och min bror hade ballongkastning hehe:D Vi körde gris (alltså den leken man ska passa bollen till varandra och sånt) Fast vi körde då med ballonger,och blev blöta eftersom ballongerna var fyllda med vatten. Sen så tog vi vattenflaskor och sprutade vatten på varandra. 

Sen efteråt gick vi in och åt mat. Det var gott... Grillat kött,potatis och bearnaisesås.

Oxå tänkte jag säga att min syster gjorde en photoshot kan man säga och fotograferade mig ute i det fina vädret. Sen när vi var klara så skulle vi föra över bilderna till datorn men hon glömde ta med sig en specciell adapter till kameran. Men på tisdag ska jag hem till henne och vi ska börja att göra min header, så ni nu får veta att den kommer vara klar tisdag-onsdag. Spännande;)

Men nu ska jag kolla på tv och sen ska jag nog sova så vi hörs imorgon! Godnatt!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: