Ragnerud imorgon;)

2010-06-08 / 21:58:54

Jag la in ett inlägg förut men det publicerades inte. Aja, sånt händer ju ibland hehe. Bloppisen skulle jag visa idag men när jag kollade igenom vissa bilder på kläderna så ville jag göra nya bilder på dom (bara runt 3-4 stycken) så bloppisen kommer imorgon och det lovar jag verkligen!

Imorgon ska skolan till Ragnerud, det är ett badställe ca 10-15 km härifrån och vi ska orientera och sen så kan man bada,fiska och fika. Så det blir nog kul! Vill inte att det ska regna eller så men det ska inte vara för soligt heller för jag gillar inte att orientera när det är varmt. Så snälla väderguden, gör så att det blir medelväder imorgon! Medelväder? Nytt ord i min ordlista hehe.

 Men nu ska jag lägga mig för vill vara lite pigg imorgon.

 

Godnatt!

 

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: