lite tråkigt.

2010-06-12 / 16:57:48
Hej på er!

Första dagen på sommarlovet kan man säga!:D Trevligt! Men ändå inte. Här kommer anledningarna:

- Det blåser och regnar ute! Jättefult väder! Det är sommar, det ska vara sol och bad inte regn! :(

- Jag är sjuk! Ja? Jag är sjuk första dagen på sommarlovet och sommarn. Min näsa är tätt och har jätteont i örona :(

Fast en sak är bra! Eller nej två! Eller tre! Som jag tänker på just nu! Fast det finns en massa mer!

+ Jag tillfrisknar säkert snart och kan äta en massor av glass! Fast idag gjorde jag ett undantag och åt två eftersom jag var lite arg hehe.

+ Man kan lägga sig när man vill! (nästan) och gå upp när man vill!

+ Jag ska på Eclipse (3dje filmen av Twilight) med Andrea! Hennes blogg hittar ni här! www.kallamejdea.blogg.se


Idag har jag hjälpt min bror att göra kokosbollar! Och vi ville ha många så vi gjorde trippelt så mycket! HAHA:P 

  Igår hade jag ju som sagt skolavslutning och myskväll i torp skola. Det var faktiskt ganska kul där:D! Men skolan var lite scary kan man säga, så tom typ. Dom stängde den skolan 1997. Alltså det året jag föddes. Vi åt tacos,godis,chips,marängschwiss och drack olika drickor. Vi hade tävlingar oxå. Jag och alicia orkade inte att sova över där så vi åkte hem runt 11... 

Åh. nu varenda sekund måste jag snyta mig! Och det kommer bara från ena näsborren! Haha. Nu är jag lite äcklig... Apoteket är inte öppet idag så jag kan inte åka å köpa nässpray! Snyft :/

 Men jag överlever!



 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: