Kvällsinlägg

2010-06-17 / 23:36:13
 Statistiken har varit ganska hög idag, 67 läsare:) jag har nästan inte uppdaterat något idag så de var lite överraskande ändå.. Jag har inte heller skrivit något så intressant. Jag har haft högre, men nu när det är sommarlov så sjunker det ju lite eftersom många är på semester åså.

Nu över till en annan sak. Jag kollade på Bella & Tyra show för ca en halvtimme sen och den var bra:D Man kunde skicka in en sommarhälsning via sms och jag tänkte göra det men dom sa typ numret man skulle skicka till jättesnabbt och jag lyssnade inte ens så bra just då så vad? Jo jag skickade inget sms. Eftersom jag inte visste numret och dom repetera inte numret under resten av showen.. Lite synd faktiskt. Jag satt där med mobilen i händerna och trodde att numret skulle dyka upp men som sagt... Ja ni vet ju redan.

 Det här blir ett snabbt inlägg eftersom jag måste sova snart för är jättetrött! Har varit så trött sista tiden. Vet inte varför, eller det kanske var för att jag var försyld... Vem vet.

 Och det har ännu inte fixat sig det med att kommentera. Jag måste snabbt fixa en ny design. Snabbt. Men den här gången kommer det att vara en personlig och egen design.

 Hoppas att det är sol imorgon! Så att jag kan sola!!! :D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: