GLAD DAG IDAG!

2010-06-17 / 12:33:23
Hej på er:D

Hur mår ni? Jag mår bara bra och min försylning har gått över så nu kan jag gotta mig med en massa glass. Igår kollade jag på Vampire diaries och såg den sista (22:a) avsnittet! Ni anar inte hur spännande det var. Och äntligen kom Kathrine fram! Och Elena kommer hem och ropar på sin bror Jeremy som håller på att förvandlas till en vampyr som inte svarar. Och då hör hon någon i köket. Elena går mot köket. Och där kommer ju Kathrine stå. Och så slutade första sesongen. Nu berättade ju jag lite av det som hände i slutet men inte allt! Sesong 2 börjar i September i Usa, men den kommer senare till Sverige. Kan knappt vänta! Måste göra och tänka på något annat..

Just det! Om 13 dagar ska jag gå på Eclipse med Andrea! Det ska bli så kul:D:D (Jag säger att vampire diaries är bra men inget slår TWILIGT).

 Min syster kommer hem och hälsar på idag tror jag. Och om hon nu kommer så kan hon hjälpa mig med... Ja ni vet nog vad.

Nu ska jag gå och ta en glass och lägga mig i solen en stund. Hörs sen!

Ps. Nu har några sagt att det inte går att kommentera mina inlägg. Jag har kollat upp det men jag vet inte vad som är felet precis... Någon annan kanske vet?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: