fixat bloppis nu. Ni får se bilder och priser på Tisdag (imorgon)

2010-06-07 / 20:41:14

Godkväll!

Gissa vad min vän hjälpte mig med idag? Jo med min bloppis! Kläderna jag har till salu passade henne:D Tänk att alla gjorde det oxå? Eller a, några enstaka som var lite förstora. Men det var bra eftersom man ser bättre om någon har på sig plagget än att man tar kort när det hänger på en galge hehe. Skrev jag rätt nu? GALGE? Eller är det galje? Hm... måste kolla upp det. Självklart gjorde vi andra saker oxå! Inte så att vi bara satt och grejjade med bloppisen. Sen så har hon oxå hjälp mig att diskutera priserna. Dom kommer ligga mellan 10-40 kr!:) Sen så kan man pruta några kronor om man nu vill;)

Iallafall. Nu för jag över bilderna jag gjorde och ska nu kolla igenom bilderna.

Just det. Ska nu se på ett program på Tv:n så vi hörs efter!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: