En liten rolig sak!

2010-06-05 / 15:12:45

Jag har tänkt lite på olika saker... Tex,

Ni kan komma med förslag på vad man kan vinna så startar jag en tävling på måndag! Så kommentera!

Nu ska jag spela The sims 3. Det var längesen!:)

Kommentarer!
Postat av: Anonym

- palla sims ..

Kommenterat - 2010-06-05 / 20:01:48  | URL - http://mereiforpresident.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det skulle varit kul om du hade en tävling om sånna där slingor som är färgglada:D

Kommenterat - 2010-06-05 / 23:22:25
Postat av: chiaki

jag har också tänkt ha en tävling snart :D men jag vet inte heller vad jag skulle ha som pris..



men nån typ av klädesplagg/accessoarer brukar alltid gå hem. Eller presentkort!



åh sims <33 typ ett år sen jag spelade?? jag fick sån lust att spela det nu, men jag tror det är bäst att jag låter bli, för jag borde gå bort från datorn nu xD

Kommenterat - 2010-06-06 / 17:48:55  | URL - http://xchiaki.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: