Det är inte så fint väder ute just nu.

2010-06-10 / 16:46:11
Hej på er.

Jag vill säga er en sak. Eller nej det ska jag inte. Det kanske ni får veta någon annan gång...


Hej allesammans!

Hur mår ni? Jag mår bara bra och just nu kollar jag på en film som heter Maid in Manhattan. Idag i skolan hade jag först svengelska och då fick vi göra en liten ''afternoon tea'' som vi fick göra sandwiches alltså specciella smörgåsar, engelskt té, goda små engelska kakor och cupcakes. Det var gott! Sen så var det rast och efter fick vi städa och rensa hela bänken och slänga papper, skrivböcker mm. På lunchen hade vi fiskburgare hehe. (fisk med hamburgarebröd). En lunchrast och sen så fick vi kolla på film. Sture (min lärare) kom in i klassrummet med glassbåtar som vi fick medans vi kollade på filmen.

  Jag måste göra mig i ordning för imorgon, så nu ska jag måla naglarna och en massa sånt. Hare bra så hörs vi lite senare.

Ps. Det är lite mulet väder ute:( Att värmen inte kan hålla kvar? Kommer det här att bli en regnig sommar detta året oxå? Hoppas INTE det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: