Varit i Uddevalla å shoppat

2010-07-09 / 22:43:05
IIIIIIHH:D

Ni kanske kan fatta vad glad jag är idag!

1. Är att jag har varit i Torp & Stan och shoppat!

2. Att jag har mycket läsare idag! Och igår! Och fler kommentarer! Jag ska snart svara på allla:)

Jag är väääldigt trött. Fast ändå inte.. Men jag ville visa er vad jag köpt idag:

Nä. Ni får vänta tills imorgon.
Kommentarer!
Postat av: hanna

sv: HAHAHHAHAHAHHA aa xd. Haha en säl? haha omg, vi kan start en klubb '' flummiga drömmar '' ellre ngt. HAHAHAHHA XD



Tack så mkt ;D<3

Kommenterat - 2010-07-09 / 23:09:38  | URL - http://hannazather.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: kanon! då är det bara att säga till när du har lagt till mig ^^

roligt att du vill vara med :) glöm inte länka om det också så är det större chans att du vinner =)



tack va snällt! :D jo jag har gjort den själv^^

Kommenterat - 2010-07-09 / 23:11:40  | URL - http://johannalicious.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: