Vad jag är...

2010-07-11 / 11:15:22
Tråkig.

Jag vaknade precis och satte mig vid datorn.. Japp.. Så kollade jag igenom lite bloggar som jag somvanligt brukar göra. Och sen gick jag in på blogg.se och såg att den som kommentera så dumt om det inlägget om systemkameror, har skrivit igen, men nu en snäll men så klart fejk kommentar och angett sitt namn! Och jag raderade den dumma kommentaren men jag skrev upp IP-numret och såg nu att det var samma, så jag hade 100% rätt.

Det här tråkiga jag skriver just nu leder till ingenting hehe... Men jag ska visa er en bild på mina lösnaglar jag gjorde för ett tag sen, och igår kväll satte jag på dom:



Visst blev dom bra?:) Jag är inte så värst bra på sånt, men det blev lyckat! Sorry att jag bara tog kort på ena handen.. (Min hand ser lite gul ut på bilden, hum undra varför)

Sen så hade jag tråkigt och gick in på en randomsida och gjorde en egen southpark gubbe:



Bilden blev lite konstig för jag tog kort på skärmen:P 
Kommentarer!
Postat av: Mli

snyggt :)

Kommenterat - 2010-07-11 / 22:47:03  | URL - http://itsyouandme.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: