Jag fick veta att jag har fint och långt hår hehe:P

2010-07-05 / 22:18:56

Hej bloggen!

Jag vet inte vad som har hänt? Igår hade jag många läsare och idag har jag haft jättelite???? VA? haha... har hört att statistiken kan krångla ibland, så det är kanske därför:)

Jag har varit i stan med mamma och fixat lite saker. Hon skulle fixa lite saker närmare sagt. Sen så gick vi till en restaurang och fika. Monika och Ilir kom till stan och vi gick runt lite i affärerna. 

 Vi gick sen oxå in på City SPA,(en frisörsalong) och jag skulle fråga lite om avfärgning och vilken hårtyp jag har och vad hon rekommenderar(för jag vill avfärga håret) och då sa hon att det kan vara ganska lätt att göra det bra så att det blir blont, fast det på många personer brukar bli orange. Hon ville oxå se hur mitt hår va och känna på det, och det gjorde hon och sen så frågade hon om jag hade löshår för att mitt hår var så långt och fint. HAHA?:O Jag som trodde att jag inte ens hade så hyfsat hår eftersom jag har ganska så tunt hår. Men, troligtvis så hade jag då fel:D

Jag tänkte skriva ett inlägg på morgonen och skriva och informera er att jag inte kommer uppdatera men om jag satte på datorn och allt så skulle jag inte hinna med bussen.

Japp. Har kommit på en ny kategori som är ganska rolig men jag vet inte riktigt om jag ska ha den ändå.. Får se.

Kommentarer!
Postat av: Jezzi

Sv; Ja haha:D<3

Kommenterat - 2010-07-05 / 22:20:39  | URL - http://hofosho.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: