En COOL grej:D

2010-07-25 / 19:34:44

Måste sitta hemma eftersom det typ spöregnar ute:(

Kom precis på att jag kan visa er en häftig grej som jag köpte i Polen!

Små kulor! Men vad är dom egentligen till? Och hur fungerar dom? Kolla på bilerna nedan så får ni svaret!

 Ta en vas/skål (genomskinlig helst) lägg i alla kulor och fyll med cirka 400 ml vatten. Vänta..



Kulorna har redan blivit större! Ta en sked och ta upp lite kulor om man är nyfiken som jag på hur dom ser ut!



Sålänge ser kulorna ut som splashad gegga.. Men vänta lite till så får ni se!



Så här blev det! Det är dekorationskulor som man lägger i skålen för att hålla upp eller sätta i blommor! Jag la in två rosor som jag klippte av i trädgården... BUSIGT!!!



Stora va? Runt 1-1.5 cm stora!:)

Kommentarer!
Postat av: Hanna Sakana ~

Haha awesome ! :D

Kommenterat - 2010-07-25 / 20:16:50  | URL - http://hannasakana.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: