Strange:P

2010-07-06 / 22:32:52

Typiskt när jag inte håller mitt löfte! Vet ni varför? Headern skulle ju vara klar.... Men vi säger så här, den kommer när den kommer! för då är det större chans att den kommer fortare ^^ hehe.

Jag har inget intressant att skriva just nu.. ELLER JO!!

Jag satt här i mitt rum och så hörde jag något röra sig. Jag kollade till vänster.. Gissa vad som stod där på golvet?

EN LITEN GRODA! haha jag gillar grodor, eller jag är inte precis rädd för dom men ändå... Jag ropade på mami och hon tog en handduk och tog grodan i den och släppte ut den på gräsmattan. Och så skuttade grodan iväg!

Jag förstår fortfarande inte hur den kom in här i mitt rum^^

Men jag kan inte skriva mer nu för jag ska äta glass:D:D

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: