Sent inlägg..

2010-07-21 / 22:37:33
Gokväll!

Jag är så lam på att uppdatera min blogg nu under sommaren:( Jag är ingen bra bloggare... BLÄ säger jag bara...

Gissa vad jag gjort idag då?? Vart i Uddevalla igen såklart!!:D hehe.. Men jag följde med mamma och Patrik till torp och vi skulle kolla efter lite saker. Jag kom självklart inte tomhänt hem! Visar imorgon det lovar jag;) Men förvänta er inget stort eftersom det är ganska litet!

Jag är trött så får väl gå och lägga mig inom kort. Nu kom jag oxå på att jag (när jag var några år yngre) så visste jag inte vad vissa menade med ''inom kort'' så jag trodde att dom mena inom kort(alltså spelkort typ eller vykort) haha svårt att förklara. Jaja, nog om det.

Godnatt

Varför skrev jag ens inom kort???? Jag brukar ju skriva snart istället för inom kort??
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: