Rubrik??? Tråkigt

2010-07-30 / 19:27:51
Pissväder idag med.

Var ute med hunden på en minirunda för det regnade ju mycket så kunde inte gå så långt. Uppdateringen är på låg nivå på sistonde. Vet inte varför. Har tillochmed skrivit upp en liten lista vad jag kan skriva om här i bloggen och så men.. Ja.

Nu ska jag nog kolla på någon film... Vet inte vilken än bara:)

Det är nog vädret som gör mig så deppad. Hehe, nej men det känns ganska tråkigt när det regnar. Imorgon ska jag säkert till Fjord-festivalen, åkte inte dit idag som jag sa eftersom det regnar då. Hoppas hoppas hoppas att det INTE regnar imorgon med för då blir jag arg.

Vill beställa en sak från internet. Jag kanske gör det:D Då blir jag nog på bättre humör..

Ska kanske måla naglarna och kolla på film samtidigt? Det gör jag!;)
Kommentarer!
Postat av: m a t i l d a

sv' hehe ok. blir spännande att se om du gör det då :)

Kommenterat - 2010-07-30 / 19:43:27  | URL - http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: yasmine

Nu har jag svarat på frågorna på frågestunden, kika gärna in och se vad jag svarade. :))

Ha de bra.

Kram <3

Kommenterat - 2010-07-30 / 20:40:37  | URL - http://yasmine.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: