Ny Frida tidning

2010-07-23 / 18:09:39
Vad dagen har gått fort!!

Jag har inte hunnit med att göra typ något.. Eller jag har ätit frukost, vart ute med hunden, åkt till Färgelanda och köpt en tidning (hehe), och ätit lunch... Inte så mycket faktiskt. Och klockan är redan 18.00! 
 


Tidningen jag köpte.. FRIDA:) Jag brukar oftast köpa just den tidningen för jag tycker den har bra tips och råd hihi:P Sen så fick jag ju ett gulligt armband oxå! Hayden Panettiere på omslaget har nästan exakt samma hårfärg som jag just nu! Kan visa en bild på min nya hårfärg någon dag.

Nu ska jag städa för det var jättelängesen jag gjorde det sist! Mycket kläder och en massa småsaker ligger utspridda i hela rummet!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: