Jag var en vampyr..

2010-07-08 / 13:40:27

Godmorgon?

Sovit gott? INTE JAG! Drömde konstiga saker och sen hade jag lite ont i örona på morgonen.

Har jag sagt att för 2-3 dagar sen så drömde jag att jag blev en vampyr! Det är säkert därför att jag har kollat på Twilight filmerna och Vampire diaries så många gånger på sista tiden. Jag kommer inte ihåg så mycket av drömmen men jag kommer ihåg att jag kunde höra allting från långt ifrån, och jag inte kunde visa mig ute så jag var instängd i något hus med en vampyrkille som troligtvis var min pojkvän eller något... Och jag var runt 18 år och en blondin. WOW:D hehe. Lite konstig men bra dröm, har alltid velat veta hur det känns och vara en vampyr..

Iaf, jag hinna med 3 saker idag:

* Börja fundera vilka kläder och saker jag ska ha med på resan...

* Städa mitt rum. (Tänk att jag är 13 år och kan inte ens hålla ordning i mitt rum).

* Kolla på top model. Ja, jag kollar fortfarande på dom gamla, och när en sesong är slut börjar jag på nästa. Nyare och nyare då:)

Så jag kommer inte heller idag ha mycket tid att blogga. Det blir så när det är sommarlov och man är ledig!


Kommentarer!
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Du behöver inte handla kläder, det är bara att gå till byrån och "planera klädstil" : )

Kommenterat - 2010-07-08 / 18:52:25  | URL - http://lindablom.se
Postat av: Johanna

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

Kommenterat - 2010-07-09 / 01:17:45  | URL - http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: hanna

Jättesöt blogg :D

Hahahha jag har oxå drömt att jag har vatt vampyr !! Folk tror typ att jag är galen pga mina udda drömmar..

För några år sen, efter att jag sett madagaskar på bio så drömde jag att jag blev jagad av pingviner. HAHAHAHAHAHAHHAHA. Så himla flummig dröm..

Aja, ha det bäscht :D



Massa kramar från Hanna :D

Kommenterat - 2010-07-09 / 09:56:11  | URL - http://hannazather.blogg.seh
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommenterat - 2010-07-09 / 18:19:49  | URL - http://millahoman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: