Fin klänning från Nelly♥

2010-07-02 / 16:03:42
Hejsan!

Jag skulle idag till en vän som heter Linda, som jag kanske har nämnt i bloggen förut men det gick inte eftersom hon inte för så längesen skrev ett sms att hon sov tills nu och så. Inte specciellt trevligt med tanke på att jag ringde henne 10 gånger och skicka några sms och sen ringde på några gånger hos henne. Men ibland blire så...

Jaja, nu tänkte jag visa er en klänning som jag tänkt köpa redan första dagen Rean på Nelly.com starta men jag har inte varit riktigt 100%.
 


Och den är jättebillig nu också! 149:-

För att komma in på rean, Ange kod: SUMMER2010

Det fanns några andra kläder som jag tyckte väldigt mycket om som jag kan visa någon dag kanske;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: