Ballonghistorian!

2010-07-03 / 23:40:17

Jag ska bertätta en lång historia!

För cirka 3 minuter sen tralla min vovve in i rummet och började nosa... Jag bara satt här vid datorn, mamma kom in och utbrast: Haha! Kolla! hon leker med en ballong!!


(jag hade en ballong som jag blåste upp och la på golvet för några dagar sen när jag hade tråkigt) Xena busade med ballongen och började bita och dra i den och sen så börja ballongen typ tappa luft. Jag skrattade hela tiden, och fråga mig inte varför för de vet jag inte! Sen så slängde jag resten av ballongen i papperskorgen... Hon blev lite ledsen och börja bita i lite andra saker. Tillslut tröttnade hon. MEN! Vad fanns det i hörnet av mitt rum?

EN BLÅ GAMMAL FOPPA TOFFLA! ↓

Då kasatade jag den till henne. Och hon blev typ superglad och börja skutta och köra ett race på mitt superhala golv! :P hahahaha. Väldigt bra historia. Och nu kan ni ju gissa att hon kommer att bita sönder tofflan och sen lämna den där:( Stackars Gummitoffla..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: