200 inlägg! :D

2010-07-20 / 17:52:42
Hej på er alla fina bloggläsare!:)

Just nu är jag hos Monika (min syster om det är någon som inte vet) och fikar. Mami är oxå här hehe:P..

Jag lovade att uppdatera igår men det blev inte så eftersom jag gjorde en massa annat... Det är ändå svårt att uppdatera på sommarlovet, jag som hade tänkt att videoblogga,lägga upp en ny bloppis,göra tävlingar, och sånt? När kommer jag att hinna med det? Jag vet inte...

Kom precis på att jag kollade och det stog att jag är på mitt 199:onde inlägg, så nu när jag skriver det här är det 200:) Men det kommer nog bli mycket mer;)

Ska nu spela the sims 3 för jag har en ny idé på en familj och hur huset ska se ut. Vissa kanske tycker att det här spelet är tråkigt men jag tycker iallafall om det!


PS!!! Har jag sagt att jag var hos frisören när jag var i polen och slingade håret? Gissa vilken färg? Den som gissar rätt får en länkning.

Kommentarer!
Postat av: KallamejDea<3

Ljusa/blonda slingor typ kanske ?

Eller bruna? x)

Kommenterat - 2010-07-21 / 01:50:47  | URL - http://kallamejdea.blogg.se/
Postat av: Kitty

Jag tror att du slinga det rött eller blont!:)

Kommenterat - 2010-07-21 / 09:21:59  | URL - http://kittyland.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: