1 Juli

2010-07-01 / 13:26:27

Godmorgon alla solstrålar!

Sovit gott? Jag har sovit både länge och gott hehe...  Jaja spela roll;)

Andrea och jag kollade på Eclipse igår ju och den var väldigt väldigt bra! Jag såg verkligen fram emot den eftersom jag gillar just tredje boken mest. Det känns som om den har typ bäst, hur ska man säga... Handling! Det var lite roligt när Jacob kysste Bella och hon slog till honom och fick jätteont eftersom han inte är (nästan då) det minsta ömtålig. Eller de va så att hon stukade den/bröt den. Iallafall, sen i slutet när dom nyfödda (newborns) kom och Cullens/Varulvarna slogs och dödade alla. Det såg lite fejk ut när dom då slogs och slet/krossade dom nyföddas huvud, men det var ju väll bra ändå... Edward blev väldigt glad när han friade och Bella sa ja:D
 Nu är det bara att vänta tills fjärde filmen kommer! Ska bli spännande. Jag vet inte om det var så att dom kanske skulle göra två filmer av Breaking Dawn. Jag är inte helt säker, måste kolla upp.

Och tänk att det redan är 1 Juli idag! Tiden går så snabbt, och jag har inte hunnit göra så mycket än! Nu eftersom det är den sjunde månaden så är det ju mindre en ett halvår kvar till nyår,jul och allt sånt! Om precis 5 månader är det år 2011! Wow. Jag har gjort en liten lista, IGEN som jag tänker följa. Och jag vill gärna följa den oxå! Kan skriva ner lite av den här, eller nej! För att det kanske ska se finare ut så gör jag en lite färgglad lista:) Då måste jag göra den nu och kan visa den runt 8-9 tiden. Ju senare dess bättre för då är det faktiskt större schans att jag gör det.



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: