låtlista del 1

2010-01-26 / 22:48:10
  1. number one - tinchy stryder
  2. i gotta feeling - black eyed peas
  3. she wolf - shakira
  4. sweet dreams - beyoncé
  5. single ladies -beyoncé
  6. halo - beyoncé
  7. party in the USA -miley cyrus
  8. girls just wanna have fun - miley cyrus
  9. knock you down - keri hilson
  10. goodbye - kristinia debarge
  11. i know you want me - pitbull
  12. boom boom pow - black eyed peas
  13. please don't leave me - pink
  14. funhouse - pink
  15. 3 - britney spears
  16. when it was good - flipsyde
  17. beautiful - akon ft cardinal official
  18. up - amy diamond



Tänkte visa er en lista på låtar som jag har på spotify,jag skrev låt efter låt i en lista som är numrerad, inte för att jag till exempel tycker bäst om den som står på första plats utan jag tycker att det är lättast om dom är numrerade...  iaf det här var låtlistan del 1, jag delade låtlistan i 3 delar:) haha♥ dom andra 2 får ni se imorrn.

Men ska gå och lägga mig för mår fortfarande dåligt:/ *snyft*

Aja, hörs imorrn då♥


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: