Ska snart sova...

2010-01-29 / 00:43:50
Hej bloggen!

Jag ville bara säga att klockan är 20 i 1 och jag är sömnig och förkyld så ska gå och lägga mig. Jag kom precis på när jag var på Torp igår så var jag inne på bikbok en sväng men hann inte riktigt att kolla, men mamma ville att jag skulle pröva en skjorta, och jag ville inte det men prövade den ändå. Sen visste jag inte vad jag gjorde jag bara tog av mig den. Det ångrar jag faktiskt nu, att jag inte faktiskt inte köpte den för den var väldigt fin och skulle passat bra till ett linne under och ett skärp till...

Aja jag får skylla mig själv:/ I stället för att köpa flera plagg så köper jag ett Adidas plagg för 700 spänn haha...

Men hoppas att jag får lite pengar för hundutställningen imorrn för då ska jag någon dag åka till torp och köpa skjortan!♥

+ Kom precis på att jag ska åka till Danmark på hund-utställning imorrn på kvällen, och då hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan följa med;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: