Osis Dust it

2010-01-31 / 23:59:41

hej bloggläsare:)

 Förlåt att jag inte har uppdaterat på hela dagen men jag var upptagen.. nu ska jag ska sova nu för klockan är 12 och jag ska till skolan imorrn... Jag har bestämt mig för att jag ska gå upp kl 6 imorrn istället för 7. Låtlistan del 3 skulle jag göra idag men det blev inte så, jag vaknade kl 4!! haha. Men nu ska jag visa er en grej som jag kanske ska köpa på internet någon dag:)

Osis Dust it! Många säger att den är jättebra att styla håret med och få jättebra volym;) hoppas att den kommer att ge ett bra resultat♥

Kommentarer!
Postat av: Andrea

Sån e bra ;)

Kommenterat - 2010-02-01 / 07:27:51  | URL - http://kallamejdea.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: