Lite shopping♥

2010-01-27 / 22:08:03
hej!

Nu är jag tillbaka från den lilla shopping-rundan haha:D Jag är fortfarande försyld men jag tror att det börjar bli bättre nu. I alla fall, nu ska jag visa lite bilder på vad jag köpte idag!

 

Hm, undra vad det gömmer sig inne i dom här påsarna?:P



I Lindex påsen fanns 2 par sockar haha, 50 kr styck;)



I Nästa påse fanns en (very expensive) JCT Adidas hoodie:D kan man kalla den för en hoodie? I alla fall, 699 kr♥
(älskade den så fort jag såg den haha)



I bikbok påsen låg ett par snygga ljusblåa stuprörsjeans;) Ni vet ju hur mycket jag gillar tajta jeans♥ 199 kr



Just so cute♥ Älskar hello kitty det är så gulligt, det är en väckarklocka haha:D Egentligen hatar jag väckarklockor men den här älskar jag i vilket fall, det är ju hello kitty som sagt... 379 kr Ur & Penn



Till sist så köpte jag lite örhängen;) dragkedje-örhängena kostade 39 kr, rosett-örhängena 59 kr, och till sist silver-örhängena med hjärtan fick jag av mamma, vet inte riktigt vad dom kostade ca. 200 kr tror jag♥
Dom 2 längst uppe kommer ifrån Ur & penn och dom jag fick av mamma Albrekts guld:P





Det här blev ett jätte långt inlägg tycker jag haha ;) och det var första gången jag gjorde mina egna bilder och satte in på bloggen♥

Ska blogga mer senare:* Pusshej
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: