I taket lyser stjärnorna♥

2010-01-28 / 15:55:46
Just nu ska jag läsa en jättebra bok som heter I taket lyser stjärnorna. Boken handlar om Jenna som just har börjat sjuan och hennes mamma har cancer. Hon är kär i en kille som heter Sakke,och sen Blir jenna  bästa vän med Ullis, den populäraste tjejen i hela skolan. Hon har gömt en dikt under en av dom stjärnorna hon har i taket i sitt rum, '' om du dör mamma,då tar jag självmord.Det gör jag.Då tar jag självmord.
Nej förresten,det heter inte ta självmord.Det heter begå självmord. Och det heter ta livet av sig. Alltså.
Om du dör mamma då tar jag livet av mig ''



Jag har precis börjat läsa boken men jag vet redan vad den handlar om osv, jag har ju sett filmen. Den är jättebra! Fast ett sorgligt slut:(

+ vet ni varför blogg.se krånglar?

Aja men ses sen:)

Kommentarer!
Postat av: chaima

hej fett fin blogg du har :D

vi kan gärna följa varandras blogg ;)

kram på dej

Kommenterat - 2010-01-28 / 18:54:07  | URL - http://shaimas.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket!:D

Din blogg var jättefin oxå!

puss och kram:)

Kommenterat - 2010-01-28 / 19:59:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: