Vinn en kalender!

2010-02-03 / 17:24:09

Så här skrev Foki<3

Det är jättemånga av mina söta läsare som har bett mig ordna en tävling där man kan vinna en kalender, och nu är det äntligen dags för en sådan tävling! Tre vinnare kommer att få varsin personligt signerad kalender!

Alla kan delta i tävlingen och det enda ni behöver göra för att delta är att kommentera här om vilken av ovanstående bilder ni gillar bäst! 


Själv tycker jag att den som hon har svarta kläder och typ har en röd blomma/ros på en svart hatt, vet inte riktigt varför det är min favvorit men jag tycker att den är stilren haha... men ni har och så chansen och tävla! gå bara in på www.fokis.se (Kollar på hennes blogg varje dag hon ger mig mycket inspiration♥)

Åh!!! vill så gärna vinna:P

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: