trött...

2010-02-24 / 23:11:02
Hej:)

Jag har inte uppdaterat på hela dagen eftersom jag har varit på torp och fixat lite grejjer.Men nu är jag tillbaka! Aja, jag har varit hemma några timmar nu och ska snart sova för jag är jättetrött... Men kan säga ungefär vad jag gjorde, Först vaknade jag, sen åt jag och klädde på mej och så åkte vi till stan,där skulle jag och mamma betala in pengar till löshåret,och sen så körde pappa oss till torp... (Jag köpte lite grejjer något av dom visar jag imorrn) Sen hade vi shoppat klart och var vrålhungriga och åkte till Gustav's Pizzeria... Eftersom Monika (min syster) var hemma och hon bor inte långt därifrån så vi åkte till henne. Där fikade vi lite och så och sen så åkte hon med oss hem.. Sen så åt vi en smarrig morotskaka som hon hade gjort själv och tatt med sig;) Jättegod var den, Mums hehe..


Och här sitter jag nu, trött och orkar inte skriva mer, men jag lovar, jag kommer uppdatera mycket på den här bloggen och min och Michelles: http://www.ourownstyle.blogg.se/ 


Men nu så säger jag godnatt:D
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: