Ny Bloggdesign:D

2010-02-22 / 21:35:28

Vet aldrig hur jag ska börja skriva ett inlägg;( hehe, det brukar ofta bli ''hej bloggen'' och sen hur jag mår och blablabla.... men nu ska det bli ändring på det! Så här börjar mitt inlägg just nu:)

Godkväll allesammans! (okej det lät lite kitchigt..)

Som ni säkert ser så har jag en ny bloggdesign! Andréa gjorde den åt mig;) Blev så glad, (btw, vi satt ganska länge och chattade och grejjade med bloggen) Men nu är den klar! Jaja, den är väl lik HofoSho's lite då men men..xp Så kan det bli! Länk till Andréas blogg finns nere i mina länkar om ni vill kika in på hennes blogg hehe♥

Nu ska jag iallafall lyssna på musik och kolla på lite kläder på internet:D

Hare bra allesammans!

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: