Det var längesen..

2010-12-18 / 19:52:29
Nu går det äntligen att logga in på bloggen, (eller på kontot då) efter 2 veckor. HAHA.. Men det var ju bra att det fixade sig iallafall..

Det är bara 6 dagar kvar till jul. Hela 2010 har gått så snabbt. Att det redan är slutet av detta året typ kan jag inte fatta, det var ju precis Januari??? Men det är ju alltid kul med jul lixom.. i början av December började att skriva på en önskelista, men jag skrev aldrig klart den. Så idag (eller nu rättare sagt) började jag skriva en ny. Lite sent kanske ,fast det blev en ganska kort lista det här året, kunde inte komma på mycket. Men det jag önskar mig mest är:

Pengar

Doftljus

Hårförlängning, (Fast jag vet inte vilken färg jag har,och det är nog lite försent att beställa nu om man vill ha det till jul)

Systemkamera (hoppas kan man alltid) Hehe.. :)

En klocka

Mer kommer jag inte på just nu :). Ska ta fram lite pepparkakor och té och kolla på Gossip Girl. Kram!


Kommentarer!
Postat av: Dejana, Beautyfreaks.

Svar:

Vad kul=)! Ja, det låter som en bra idé. Det kommer att framhäva dina ögon till max. Kram!

Kommenterat - 2010-12-20 / 16:23:35  | URL - http://beautyfreaks.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: