Julafton 2010

2010-12-24 / 23:25:10

Idag var det jul!

Eller a, det är ju fortfarande julafton men ändå. Har ätit en massa god mat och sötsaker, och fått jättefina presenter! :D Sen så spelade vi ett spel som hette ''Med andra ord'', det var jättekul, och det laget som vann/eller personen som vann fick en valfri present (Det var olika godisar som mjölkchoklad,plopp,daim,pingvinstång m.m.) som var i en påse. Jag vann (förstås) mest godis!;) Hehe...

Jag och min syster tog lite bilder på maten och så, som jag kan visa imorgon. Nu ska jag kila för jag måste gå till köket och snatta en kaka! Hihi.. Don't tell anyone! Även fast jag redan är proppfull av all mat... :P

Kommentarer!
Postat av: michelle :D

Älska julen ,eller vad tycker du?

Vad har du fått i julklapp? ( svara gärna på min blogg! )

Kommenterat - 2010-12-26 / 18:39:47  | URL - http://mlindhes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: