Aj aj min rygg..

2010-12-27 / 15:22:07

Hejsan!

Sitter här i mitt varma rum och äter glass, mumsigt!
 Som ni vet så kollar jag på mycket filmer/serier, och vissa serier som (Vampire Diaries,Smallville & Gossip Girl)kollar jag på från USA. Ingen svensk text på dom flesta men jag förstår lika bra. Och anledningen till att jag kollar från USA är att deras avsnitt kommer ju (såklart) mycket tidigare! Tex. Vampire Diaries (säsong 2) har precis börjat här i Sverige, medans jag redan kollade på dom första avsnitten i September.

Eftersom det är jullov nu så måste jag vänta till 27,28 Januari (2011) att se på nästa avsnitt av Smallville eller Vampire Diaries. Snyft! Måste vänta 1 hel månad... Jaja, jag får väll sålänge kolla på lite filmer :)

Idag när jag vaknade så kunde jag knappt gå upp ur sängen. Jag har fått väldigt ont i min rygg! Jag vet inte om jag har sovit fel eller något men när jag böjer mig ner eller sitter på en stol så får jag jääättteont.. :(

Har ni förresten sett filmen ''The backup plan''? Hyrde den igår och kollade med mamma. Den var bra, inte precis den bästa filmen jag har sett men den får 4 poäng, hehe:P Men se den gärna!







Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: