Vilka tycker ni?

2010-08-29 / 15:59:16
Mähähä det är söndag idag:'( Snyft..

Imorgon är det måndag och skolan igen då, vilket påminner mig att jag måste göra matteläxan och glömde att ta med mig no-läxan... Fast det fixar jag nog!;) Och efter ska jag till Uddevalla och fixa lite viktiga saker.

Har tänkt på att köpa nya Converse fast höga den här gången! Har ju läder-Converse med låg sula och ett par korta blåa Converse. Men nu till hösten ska jag ha ett eller två par till. Och det blir nog ''klassikern'' (hög sula) då.

Men nu till frågan, vilken färg? Har tre favoriter: Vita, hallonröda och svarta. två av dom ska jag ha men har jättesvårt att bestämma mig.





Hjällp mig!!!!:) Den som kommenterar och hjälper får en länk!
Kommentarer!
Postat av: linda

hallonröd tycker jag och den andra skulle vara bäst att ta svart vit blir smutsig direkt:)

Kommenterat - 2010-08-29 / 18:05:34
Postat av: KallamejDea<3

Jaaooo, jag har röda :D



Haha kallas det hjälp ? :D

Kommenterat - 2010-08-29 / 21:19:51  | URL - http://kallamejdea.blogg.se/
Postat av: minna

dom vita :D

Kommenterat - 2010-08-29 / 22:06:44  | URL - http://minnablomberg.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: